خانهجشن و اعیاد و مراسم هاجشن بیست سالگی شرکت فنی مهندسی آنزان پویا
جشن بیست سالگی شرکت فنی مهندسی آنزان پویا

جشن بیست سالگی شرکت فنی مهندسی آنزان پویا

بسمه تعالی

با سلام و احترام، میخواهیم  با افتخار و به افتخار همکاران توانمند، پرتلاش  و مشتاقمان  کلاه از سر برداریم ،همکارانی که در طول این سالها  و با پشتکاری وصف ناپذیر موجب به حرکت هر چند با فراز و نشیب فراوان و با مشکلات بسیاری که در سال های اخیر به طرق مختلف ، خواسته یا ناخواسته تحمیل گردیده همچنان راست قامت ایستاده اند، همکارانی که با روحیه جهادی و چون موج به ساحل های خواستن و افتخار با شور حرکت می کنند . بیست سال است که عرصه عمران کشور نام آنزان پویا را در خود گنجانده و همچنان با کمک و مساعدت همه ارکان از شرکت راهبر و راهدان جهاد نصر کرمان گرفته تا مدیران و مدبران درون سازمان و کارمندان و کارگران ساعی و توانمند افقی درخشان را نوید می دهند تا ستاره آنزان پویا در این پهنه هر روز درخشش و تلالو بیشتری داشته باشد. موجب فخر و افتخار است که از لحظه‌ای که شروع به فعالیت کردیم، اخلاق مداری  و کیفیت را سرلوحه خود قرار دادیم تا نام آنزان پویا و جهاد در راه آبادی و خدمت رسانی را با هم پیوند زنیم ،در این مسیر بر خود میدانیم که  کارفرمایان و شرکت هایی که با آنها افتخار همکاری و همراهی داشته ایم را متشکر و قدردان باشیم ، زیرا رسیدن به این جایگاه بغیر از همکاری و تعاون با این عزیزان ممکن نبوده و در آینده نیز نخواهد بود.


بر آنیم  بر اساس احترام، شفافیت و صداقت حرکت  خود را همچنان ادامه دهیم حرکتی که مبدا آن خواستن، مسیرش تلاش و درایت و مقصدش رسیدن های پیاپی به جایگاه های والاتر است.

باید بر آن باشیم که همچنان که با شعار 20 سال اخیرمان که حضور سازندگی،آبادانی ، خدمت رسانی و محرومیت زدایی بوده است ، عرصه های جدیدی را باز کرده و رشد خود را ادامه دهیم ،زیرا که پویایی نیمی از بدنه نام ما است و همت ما بالاتر از مرز و محدوده فعالیت های جاری ما می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.